Sayfalar

4 Ocak 2012

KINA DAVULUMM




EVLİLİK HAZIRLIĞI YAPANLAR BURAYA;))KINA GEÇEM İÇİN TASARLADIĞIM VE TEK TEK UĞRAŞIP YAPTIĞIM KINA DAVULLARIM. ASLINDA BUNLARI SİPARİŞ ALIP YAPAN SİTELER VAR. BEN  KENDİ EL EMEĞİM OLMASINI İSTEDİĞİM İÇİN KENDİM YAPTIM. ANA MALZEMESİ KOLİ BANDI VE BİLDİĞİMİZ KURŞUN KALEM. TASARLAMAK SİZE KALMIŞ ;))BEN KURDALE VE TÜLLE SÜSLEDİM.YAKLAŞIK 60 TANE YAPMIŞTIM;) YANLARINA 1 ER ADET DE MUM KOYDUM VE PAKETLEYİP ARKADAŞLARIMA HEDİYE ETTİM. HERKES DE ÇOK BEĞENDİ VAKTİ OLAN ARKADAŞLAR VARSA YAPABİLİR :))

3 yorum:

  1. Çok hoş olmuş hepsi :). Elinize sağlık. Emek çekilen herşey çok kıymetli oluyor. Peki davulunuzu nasıl yaptınız? Kağıt havlu rulosunu keserek ve üzerini beyaz kağıtla kaplayarak da yapılabilir galiba.

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlı bebek bloğuma hoşgeldin :)))kağıt havlu rolosundan yapılırsa biraz ince olabilir ve çok daha minyatür olur.ama neden olmasın zevkine kalmış ;)) birde beyaz kağıt kaplamadan önce koli bandıyla sardım ki kenarına takılan boncuklar döndürünce güzel ses çıkarsın diye.çünkü sadece kağıt kaplarsan yırtılabilir hemde güzel ses çıkarmaz.benim çalıştığım firmada günde 10 larca koli bandı atılıyodu ben onlardan rica ettim benim için ayırdılar.eğer öyle bi imkanın varsa sende temin edebilirsin boş koli bandı. maliyeti de çok az oluyo.elimde hiç malzeme kalmdığı için yapım aşamasındaki fotoğraflarını koyamadım. ama ilk fırsatta koymaya çalışırım;))o kadar çok ilgi gördü ki yakın çevremdekilere düğünden sonra takrar yaptım çünkü yetmedi :)))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
    sıcacık samimi ve içten..
    bayıldım hünerlerinize..
    :)
    seve seve takipçiniz oldum bile..
    bende sizi bekliyorum sayfama.
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil