Sayfalar

26 Ocak 2012

İSKENDER

GÜNAYDIN:) BUGÜN DE KÜTÜPHANEMDEN Bİ PAYLAŞIMLA GELDİM:)) KASIM AYINDA TÜYAP KİTAP FUARINDAN HEVESLE ALDIĞIM VE NİHAYET OKUMAYA SIRA GELEN KİTABIM İSKENDER :))) ELİF ŞAFAK'IN SON ÇIKAN ROMANI.HENÜZ 178. SAYFADAYIM AMA GAYET AKICI VE GÜZEL Bİ ANLATIMLA DEVAM EDİYO. ELİF ŞAFAĞIN OKUDUĞUM 6 KİTABI. BABA VE PİÇ, SİYAH SÜT, AŞK, BİT PALAS, FİRARPEREST VE ŞİMİDE İSKENDER. HEPSİNİ ÇOK BEĞENEREK OKUDUM:)) KİTAP ALMAYI DÜŞÜNÜRSENİZ VE HENÜZ BU ROMANI ALMADIYSANIZ KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM ;)))TOPLAM 443 SAYFA DOĞAN KİTAPTAN ÇIKAN BİR KİTAP;)) KEYİFLE OKUMANIZI DİLERİM :))

1 yorum:

  1. Elif Şafak gerçekten muhteşem bir yazar.Kitaplarına bayılarak okuyorum.Özellikle baba ve piç ve aşk bambaşka..Daha iskender'i alıp okuyamadım ama ilk fırsatta alınacaklar listemde..İi okumalar

    YanıtlaSil