Sayfalar

10 Ocak 2012

nikah magnetlerimiz

buda düğünümüzde ve nikahımızda dağıtlan magnetimiz:))) evlilik hazırlığı yapanlara bi fikir olsun. aslında nikah şekerlerimi kendim tasarlamak istemiştim ama vaktim olmadığından yapamadım. daha sonra bu magnetleri görünce dayanamadım :)) hem çok ekonomik oldu.1000 adetini 85 liraya yaptırmıştım yanlış hatırlamıyorsam;)) hemde düğününüze ve nikahınıza gelen tüm dostlarınıza gönül rahatlığıyla dağıtabilirsiniz. hatta benim evde bol miktarda kaldı. bende kendi tasarladığım magnetlerin arkalarına bunlardan koyuyorum. değerlenmiş oluyo kalanlarda. isteyenler boyut olarak daha büyük yaptırıp davetiye olarakda dağıtabilir ;))))
ben yaptığım kına davullarına da bu resimden koydum böylece takım gibi oldular ;))) küçük poşetlerden aldım renkli onların içine koyarak dağıtmıştık ;) isteyen tül ve şekerle de paket yapabilir :)))

1 yorum: