Sayfalar

23 Ocak 2012

RENGARENK





YENİ HAFTADAN MERHABALAR:) YİNE RANGARENK Bİ PAYLAŞIMLA GELDİM.SEVGİLİ ARKADAŞIM CAN DOSTUM YASEMİNİN MİNİK KIZI NİLÜFER İÇİN HAZIRLANDI BU YELEK.BEN KENDİMCE Bİ HEDİYE PAKETİ HAZIRLADIM AMA EKSİK BİŞEYLER VARDI.ÖRGÜ İŞİNDEN PEK ANLAMADIĞIM İÇİN ANLASAMDA PEK DÜZGÜN YAPAMADIĞIM İÇİN SEVGİLİ HALACIĞIMDAN BENİM İÇİN HAZIRLAMASINI RİCA ETTTİM. SAĞOLSUN ODA BENİ KIRMADI VE 2 GÜNDE ÖRMÜŞ BU CİCİ YELEĞİ :)) YAPMAK İSTEYEN OLURSA FİKİR VERMESİ ADINA PAYLAŞMAK İSTEDİM.RENKLERİ NE KADAR DA TATLI DEĞİLMİ.HEMDE ÇOK FAZLA ÖRNEĞİ OLMAYAN KOLAY Bİ YELEK.KALAN İPLERDEN PATİKLERİMİZDE ÖRÜLMÜŞ :)) DİĞER ALDIĞIM HEDİYELERİ DE YAKINDA FOTOĞRAFLAYACAĞIM :))) VE HEDİYE PAKETİMİZ ESKİŞEHİRE DOĞRU YOLA ÇIKACAK. NİLÜFERE SAĞLIKLI VE BOL RENKLİ Bİ YAŞAM DİLİYORUM :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder