Sayfalar

16 Şubat 2012

kurdele





günaydın:)) bende nihayet kurdale kutumu düzenledim. daha önce 10 marifette buna benzer bi proje görmüştüm. o daha profesyonel ve kullanışlıydı ama ben hem çok vaktim olmadığı için hemde malzemeden dolayı böyle uyduruk sayılabilecek bi organizer yaptım :)) kurdelelerimi topladığım kutu sinir bozucu bi hal almaya başlayınca kolları sıvadım. kartondan bir nevi kemik görünümlü şekil kestim ve kudeleleri doladım. böylece çok daha toplu görünüyolar :) bende aradığım şeyi çok daha rahat buluyorum:)) vakit ayırabilecek olanlar çok daha düzgün ve iyi malzeme kullanarak daha kullanışlı bişey yapabilir. bende sizlerle bu küçük ama çok işime yarayan çalışmamı paylaşmak istedim :)))) herkese keyifli günler:))

1 yorum:

  1. ellerine saglik bonbon atolye
    birde benim bahcemdekileri duzenlesen:)))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil