Sayfalar

28 Mart 2012

ANNE EL KİTABI

HERKESE MERHABALAR:))
KİTAPSIZ OLMAZ DEDİM. VE ŞU SIRALAR ELİMDEN DÜŞMEYEN BU KİTABI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. FATMA AVCI'NIN POZİTİF YAYINLARINDAN ÇIKAN BU KİTABINI TAVSİYE ÜZERİNE ALINACAK KİTAPLAR LİSTEME YAZMIŞTIM.TÜYAP KİTAP FUARINA GİTTİĞİMDE DE KİTABI BULUNCA ALMAK İSTEDİM. İÇİNDE HAMİLELİK DOĞUM VE SONRASINA İLİŞKİN HEMEN HER KONUDA ÇOK AYRINTILI OLMASADA BİZ ANNE ADAYLARININ OLDUKÇA İŞİNE YARIYACAK, FAYDALI BİLGİLER VAR.BEN DE BİR ANNE ADAYI OLARAK ÇOK FAYDALANDIM TABİKİ BU BİLGİLERDEN. BU TARZ Bİ KAYNAK ARAYAN VARSA ELİNİZİN ALTINDA BULUNMASINI TAVSİYE EDERİM. ÇOK ANLAŞILIR VE BASİT Bİ ANLATIMA SAHİP. RESİMLERLE ANLATILMIŞ RENKLİ BASKISI OLAN Bİ KİTAP.420 SAYFA VE 7 BÖLÜMDEN OLUŞUYO. GERÇİ GÜNÜMÜZDE İNTERNET VE TELEVİZYON SAYESİNDE ARADIĞIMIZ HER BİLGİYE KOLAYCA ULAŞABİLİYORUZ AMA. YİNEDE BÖYLE Bİ KAYNAĞIN ELİNİZİN ALTINDA BULUNMASINDA FAYDA VAR :)) HERKESE KEYİFLİ VE NEŞELİ GÜNLER :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder