Sayfalar

19 Mart 2012

BEBEK HAZIRLIĞI

HERKESE MERHABALAR:)ANNEMİZ YAVAŞ YAVAŞ HAZIRLIKLARA BAŞLADI:)) UZUN ZAMANDIR BEBEK ŞEKERLERİ İÇİN KART YAPMAK İSTİYODUM.VE SONUNDA BİR ÖRNEK OLUŞTURDUM :)) MAVİ RENKLİ KARTON, BİRAZ KAĞIT, BİRAZDA SİMLİ YAPIŞTIRICI:)) ŞİMDİLİK ORTAYA BÖYLE Bİ ÖN ÇALIŞMA ÇIKTI. AMA YILMAK YOK. YENİ DENEMELER YOLDA. Bİ KAÇ ÖRNEK DAHA HAZIRLAMAK İSTİYORUM. HANGİSİ GÜZEL OLURSA SERİ ÜRETİME BAŞLANACAK:))TABİ BEBEK ŞEKERİ İÇİN KART HAZIRLADIĞIMA BAKMAYIN. HENÜZ ORTADA BEBEK ŞEKERİ YOK :)) AMA YAKINDA ONUN İÇİNDE Bİ ÇALIŞMA YAPACAĞIM:)))

1 yorum:

  1. Kartına bayıldım. Son ayına girmişsin Bonbon Atölye, elini çabuk tut :)))))))) İstersen benim blogumda yayınladığım evde yapılan şeker süslerine bakabilirsin. Ben de oğluşuma isim kartı yapmıştım. Umarım blogum sana fikir verebilir. :))

    YanıtlaSil