Sayfalar

20 Mart 2012

BEBEK HAZIRLIĞINA DEVAM


MERHABALAR :)) İŞTE TAMAMEN ANNEMİZİN HAYAL ÜRÜNÜ OLAN UYDURMA KAPI SÜSÜMÜZ.NASIL BİŞEY YAPSAM ACABA DİYE DÜŞÜNÜRKEN BİRANDA AKLIMA GELİVEREN VE HEMEN YAPIMINA BAŞLANAN CİCİ Bİ SÜS OLDU. BİRAZ ETAMİN KUMAŞI, BİRAZ RENKLİ İPLİK, PONPONLAR, VE 1 METRE ORGANZE TÜL, BİRAZDA HAYAL GÜCÜ:)) ÖNCE HARFLERİMİZ İŞLENDİ. DAHA SONRA ÇOK SADE GÖRÜNDÜ GÖZÜME. KENARLARINA DA Bİ TON KOYU İPLE ÇİZGİ İŞLEDİM ;)) DAHA SONRA BOYUTUNA UYGUN MUKAVVA KESTİM VE ARKASINDAN GÜZELCE DİKTİM :) GERİSİ SİZİN ELİNİZDEKİ MALZEMEYE VE YARATICILIĞINIZA KALMIŞ. KURDALE 1 TL. BU PONPONLARDA RENK RENK TOPLAM 100 ADET 3 TL YDİ SANIRIM. MALİYETİ DE Bİ O KADAR AZ:)) TEK EKSİĞİ ASMA KISMINA KURDALE TAKMAK. ONU DA ÇARŞIYA ÇIKTIĞIMDA ALIP İLAVE EDECEĞİM.VE KAPI SÜSÜMÜZ SAHİBİNİ BEKLEMEYE HAZIR :))
HEDİYE OLARAKTA ÇOK ŞIK OLABİLİR ;))))))

4 yorum:

  1. Çok güzel ve farklı bir kapı süsü olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. bence çok güzel olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim güzel yorumlarınıza:)) beğenmenize sevindim;)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık canım benim ne güzel bir düşünce bu! Oğluşun çok şanslı! Allah'ım ismiyle yaşatsın sizlere bağışlasın onu! (Amin)

    YanıtlaSil