Sayfalar

14 Mart 2012

bebek hazırlıkları





Günaydın :)) yine bi kutu kaplama çalışmamla geldim. bu yapışkanlı folyoyu çok beğenip almıştım ama bir türlü nasıl bir şekilde kullanacağıma ve tasarımına karar vermediğim için kenarda bekliyodu. ailemizin yeni üyesi için alışveriş yapmaya başladıkça, ıvır zıvırlar için böyle bi ihtiyaç doğdu. bende hemen işe koyuldum. iki tane aynı boyda kutuyu yapışkanlı folyoyla kapladım. daha sonra gözüme çok sade göründüler:) ve evde olan yine kahve tonlarında üzerinde pastane logosu olduğu için kullanamadığım kahverengi kurdaleler gözüme ilişti. hemen kullanıma kazanırıldılar tabiki :)) daha sonrada yine paket halinde aldığım rengarenk ponponlardan beyaz olanlarını yapıştırdım ve karşınızda sonuç. şimdiden içleri dolmaya başladı bile.dolabımızın alt rafında sahibini bekliyo kutularımız :)))  dolabın içinde olacağı için kapak yapma gereği duymadım. ama sizler ayakkabı kutuları gibi çeşitli kutuları kaplayarak, istediğiniz renk ve desende çok işinize yarıyacak organizerler elde edebilirsiniz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder