Sayfalar

27 Mart 2012

TWEETY:)



HERKESE GÜNAYDIN :)) BAKIN BURDA NE KADAR TATLI BİR KUŞ VAR:)) TWEETY ÇOK SEVDİĞİM ÇİZGİ KAHRAMANLARDAN BİRİ. UZUN ZAMANDIR BU ŞABLONU GÖZÜME KESTİRMİŞTİM. VE NİHAYET TATLI SARI KUŞUMU TAMAMLADIM. EN ÇOK KAFASININ İÇİNİ DOLDURURKEN ZORLANDIM. BENİ EPEY OYALADI :)) AMA ÇOK KEYİF ALARAK YAPTIĞIM Bİ ÇALIŞMA OLDU:)) ŞİMDİ GERİYE YIKANIP ÜTÜLENMESİ VE ÇERÇEVECİYE GİTMESİ KALDI:) ÇERÇEVESİ YAPILDIĞINDA DA O HALİNİ SİZLERLE PAYLAŞICAM:) ŞABLONU ÇOK UZUN ZAMAN ÖNCE Bİ SİTEDE GÖRMÜŞTÜM. MALESEF LİNKİ YOK. ALINTI OLDUĞUNU BURADAN DA BELİRTMİŞ OLAYIM :) KEYİFLİ GÜNLER :)))

5 yorum:

  1. Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim....

    sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldin emel:) beğenmene çok sevindim :) bende bloğuna hoşbuldum şimdiden:) çokta leziz buldum :) benim gibi mutfakta acemi olan yeni evli bi bayanın çok işine yarıyacak paylaşımların :)) şimdiden ellerine sağlık ;)

      Sil
  2. tweety hastası biri olarak bayıldım diyorum:) hatta etamin sever olarak da yapılacaklara ekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. çok sevimli bir çalışma olmuş.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı olmuş..Çocuk odaları için çok şık bir süs..Eline sağlık:)

    YanıtlaSil