Sayfalar

30 Nisan 2012

acele çiçek



herkese merhabalar :)) yine bir magnet çalışmasıyla geldim. hafta sonu arkadaşımın nişanına davetliydim.hediyemi aldım tam paketliyecekken, burda eksik olan bişey var dedim ve nişana 2-3 saat kala hızlıca bu magneti yapıp pakete koyuverdim :)) işte hediyemiz hazırdı :)) aslında işleme yapma fikri aklıma geldiğinde mutfakla ilgili bi figür. meyve veya sebze işlemek istedim ama yanımda bana gerekli olan renklerde iplik olmadığı için elimdekilerle bu şablonu çalıştım :)))biraz klasik bi çalışma oldu ama cici oldu :))
yakın zamanda mor rengini çalışmak istiyorum:)) böylece evde kalan ufak tefek kurdaleleri de değerlendirmiş oluyorum :))keyifli haftalar :))

1 yorum:

  1. Acelesi böyle güzel çıktıysa, acele etmeyerek üretecekleriniz nasıl güzel olurlar kim bilir. Çok beğendim, ellerinize sağlık, takibinizdeyim artık,Bana da beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil