Sayfalar

9 Nisan 2012

PIR PIR KELEBEK


YENİ HAFTADAN HERKESE MERHABALAR:)) BİR SÜRÜ KELEBEK GETİRDİM SİZLERE...YİNE BENİM ALDIĞIM KIYIDA KÖŞEDE YAPILMAYI BEKLEYEN, AMA HAMİLELİK DOLAYISIYLA GÖBÜŞÜMDEN EĞİLEMEDİĞİM İÇİN BİR TÜRLÜ YAPAMADIĞIM PUZZLE'IM.AMA SEVGİLİ KARDEŞİM SAĞOLSUN BU GÜZEL KELEBEKLİ PUZZLE I GÖZÜNE KESTİRMİŞ, DİĞERLERİNDEN VERMEK İSTESEMDE ISRARLA BUNU YAPMAK İSTEDİ. VE TABİKİ PUZZL I KİM YAPARSA ONUN OLUR,  ANLAŞMASI KARŞILIĞINDA BU GÜZEL TABLO ONUN OLDU:))1000 PARÇADAN OLUŞUYO. ÇERÇEVEYE GİTMEK İÇİN HAZIR ;))ASLINDA  KELEBEKLER DAHA RENKLİ AMA FOTOĞRAF ÇEKERKEN ÇOK NET ÇIKMADI NEDENSE:SS BEN ÇOK SEVDİM BU KELEBEKLERİ, SİZLERLE DE PAYLAŞMAK İSTEDİM :))

3 yorum:

  1. ne hoş bir manzara.hep yapmak istediğim fakat bir türlü cesaret edemediğim bir şey bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE BİRANÖNCE CESARETİNİZİ TOPLAYIN. ÇOK KARIŞIK VE ZOR GÖRÜNEBİLİR AMA YAPMAYA BAŞLADIĞINIZDA NE KADAR KEYİF VERİCİ OLDUĞUNA İNANAMAYACAKSIIZ:))BENDE İLK ÖNCE 500 PARÇAYLA BAŞLAMIŞTIM. DAHA SONRA 1000 E ÇIKTIM.SİZDE ÖNCE 500 LE BAŞLAYABİLİRSİNİZ;))

      Sil
  2. Çok güzel renkleride gayet güzel çıkmış, bende bir zamanlar çok yapıyordum hatta bir tane yarım beni bekliyor :)

    YanıtlaSil