Sayfalar

7 Mayıs 2012

MOR MENEKŞE









YENİ HAFTADAN MERHABALAR :))LALELERDEN SONRA YİNE KÖY HAVASI GETİRDİM SİZLERE:)))HAMİLELİĞİMİN SON AYINA GİRMİŞ BULUNUYORUM BU NEDENLE VAKİT BULUPTA BİR TÜRLÜ EL İŞLERİMİ YAPAMIYORUM:(( TAMAMLADIKÇA ONLARIDA EN KISA SÜREDE PAYLAŞMAK İSTİYORUM :) BU DEFA MOR MENEKŞELER  VE ARKADAŞLARI GELDİ :)) HAFTA SONU KÖYDEYDİK YİNE. TAM MAKİNEMİ ELİME ALDIM SİZLER İÇİN BU GÜZELLİKLERİ FOTOĞRAFLAMAYA BAŞLIYCAM ÖYLE BİR SAĞNAK BAŞLADIKİ MECBUREN ERTELEDİM. SONRA YAĞMUR DİNDİ VE BENDE MAKİNEMİ ALDIĞIM GİBİ ÇİÇEKLERE KOŞTUM :)) YAĞMUR DAMLALARI ÜZERLERİNDEYKEN DAHA Bİ FOTOJENİK ÇIKTILAR :))KEŞKE BURAYA MİS GİBİ TOPRAK KOKUSUNU VE O GÜZEL KARANFİLLERİN ENFES KOKUSUNU KOYABİLSEYDİM:(( HERKESE KEYİFLİ HAFTALAR DİLİYORUM :))

1 yorum:

  1. Az kaldı desene oğluşuna kavuşmana! Allah'ım hayırlısıyla birbirinize kavuştursun sizi. O çok uzak yollardan gelecek. :))

    YanıtlaSil