Sayfalar

16 Haziran 2014

Miray'ın mor tül detaylı kapı süsü




Merhaba. Yine bir kapı süsü paylaşmak istiyorum. Aslında Beyza için yaptığım modelin aynısı, renk ve isim farklı sadece. Sevgili arkadaşım Yıldızın kızı mirayın 1. doğum günü için hediye olarak hazırladım.Beyzanın isminin kenarlarına altın renkli simli iplikle iğne ardı yapmıştım. Bundada gümüş rengi simli iplik kullandım.ama fotoğraflarda biraz belirsiz göründü. Mor renge gümüşü daha çok yakıştırdım. Şablonu da daha önceden çıktı almıştım. Aşağıdaki blogdan alıntıdır. başka yazı karakterleri için blogu ziyaret edebilirsiniz.Sizlerde işlemek isterseniz işte şanlonları. Sevgiler:))




2 yorum:

  1. ne güzel şablonları da paylaşmışsınız keşke kendimi gaza getirip denesem :)

    YanıtlaSil
  2. EMİN OLUN HİÇ ZOR DEĞİL. BENCE DENEMEKTE FAYDA VAR. YAPABİLECEĞİNİZE EMİNİM ;) İSTEMEK BAŞARMANIN YARISIDIR:)

    YanıtlaSil