Sayfalar

16 Eylül 2014

KAŞIK DOLUSU BEBEK ŞEKERİ:)





Merhaba.Bebek şekerleri geldi. Görümcemin doğumu için hazırladım bu kaşık dolusu şekerleri.ilk olarak nazar boncuklu stıcker yapıştırdım kaşığın sap kısmına. sonra içine şekerler, daha sonra şekerler tazeliğini kaybetmesin diye streçledim. süslemek ise tamamen sizin zevkinize kalmış. etiket te olacaktı ama isim konusunda karara varılmadığı için etiketlerini hazırlamamıştım henüz. kız çocukları için daha farklı renkler çalışılabilir.Ben çok severek yaptım bu güzel şekerleri. Hemde farklı oldu. Hastanede gelen konuklarımıza ikram edildi. Sepeti heryerde bulabilirsiniz. sade beyaz bir sepetti. Sadece kurdeleyle ona da biraz hareket kazandırdım. içine de biraz dolgun olması için tül yerleştirdim. şekelerimizde kaymadan daha düzgün durabildiler. ister kendi organizasyonlarınız için isterseniz sevdiklerinize armağan olarak sizlerde kolayca yapabilirsiniz.sipariş vermek içinse emine_gurelli@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.sevgiler:)

1 yorum:

  1. süper olmuş nasılda güzel bir fikir hemen kaydediyorum zihnime:)

    YanıtlaSil