Sayfalar

26 Ocak 2015

MİNİK OĞLANLAR İÇİN BEBEK HAZIRLIĞI

İyi haftalar. son zamanlarda hep kız çocukları için paylaşımlar yaptım. pembeler morlar. bu defa mavilerle geldim. Arkadaşım özgenin oğlu Osman Çağanın tatlı cicileri karşınızda. artık aramıza katılmasına çok az bi zaman kaldı. Bende hazırlıklarımı tamamladım. Çok da cici bi takım oldu. Gelelim içinde neler olduğuna. takı yastığımız, lavanta keselerimiz, anı defterimiz ve etamin isim tablomuz var. Hepsini tek tek paylaşıcam sizlerle. Bugün anı defterini paylaşıyorum. Diğer ciciler önümüzdeki günlerde.
Çizgisiz düz bir defter kullandım. A5 boyutundan biraz büyük. Düz kumaşla kapladım. Üzerine de keçeden harfler ve yıldız yaptım. Tamamen hayal dünyanıza kalmış. Her türlü figür çalışabilirsiniz. Kalemine de takım olsun diye küçük bir yıldız kondurdum :))))


Paketli hali bu şekilde. diğerlerini biraz merak edin :P çok keyif alarak hazırladım bu cicileri. Güzel günlerde kullansınlar. Sevgili Özge ve Mustafa Kemal 'e oğulları Osman Çağanla birlikte hayırlı ve sağlıklı ömürler diliyorum:)

sipariş için: emine_gurelli@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
ınstagram : @bonbonatolyemine

1 yorum: