Sayfalar

30 Mart 2015

Ata'nın 1 yaş sabunları (deniz temalı)

Merhabalar. Herkese iyi haftalar diliyorum. mis kokulu sabunlar getirdim. minik Ata'nın 1. yaş doğum günü için hazırladım bu güzel mis sabunları. deniz temalı sabun modelini çok beğenen oluyo ve en çok çalıştığım modellerden. bu defa 1 yaş için olduğundan renklerinde küçük değişiklikler yaptım. biraz daha açık ve fresh tonlar tercih ettim. sizlerde organizasyonlarınız için böyle cici sabunlar yapabilirsiniz.
sipariş için: emine_gurelli@hotmail.com
ınstagram: bonbonatolyemine

1 yorum:

  1. Deniz temasını ben de çok severim,oğlumun ve blogumun adından da belli oluyordur.Sabunlar çok güzel olmuşlar,elinize sağlık.
    Bloguma bırakılan tüm yorumları,sizinki de dahil yanlışlıkla sildim.Acemiliğime geri döndüm galiba :)Kusura bakmayın.Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil